Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013

Ταχύτητες αντίδρασης

Άσκηση 1:



Αριθμός παιχτών: 10-14
Χρόνος: 5-6΄΄  διάλειμμα: 1.30 - 2΄ (πλήρες)

Δημιουργούμε ένα γήπεδο 40Χ30μ. Στο κέντρο του σχηματίζουμε ένα τετράγωνο 10Χ10μ, με πολλές μπάλες μέσα του, καθώς και ένα ποδοσφαιριστή που θα τις σερβίρει. Τοποθετούμε 4 μικρές εστίες, όπως φαίνεται στο σχήμα, και στα 15μ από τις εστίες τοποθετούμε 2 από τους οποίους ξεκινάνε οι ποδοσφαιριστές.
Η άσκηση ξεκινά με τον παίχτη που είναι μέσα στο τετράγωνο, ο οποίος εκτελεί σπριντ και πασάρει την μπάλα στον C. Αυτός με 2 επαφές προσπαθεί να πετύχει γκολ στη μικρή εστία. Μόλις κοντρολάρει την μπάλα ο C, ο Α εκτελεί σπριντ και προσπαθεί να καλύψει την εστία.
Το ίδιο γίνεται σε όλες τις εστίες.
Πρέπει να δώσουμε προσοχή στην εκρηκτική -— πιεστική εφαρμογή της άσκησης από όλους τους παίχτες σε συνθήκες αγώνα.
Αριθμός επαναλήψεων: 10


Άσκηση 2:

Ισχύει ότι ακριβώς και στην προηγούμενη άσκηση με την διαφορά ότι ο παίχτης C μπορεί να σκοράρει και στις 2 εστίες 1 και 2. Έτσι εκτελούν σπριντ και ο Α και ο Β ποδοσφαιριστής.
Χρόνος άσκησης: 10 - 15΄΄  διάλειμμα: 2 - 2.30΄
Αριθμός επαναλήψεων: 10

Άσκηση 3:
Φτιάχνουμε ένα τετράγωνο 10Χ10μ και μέσα τοποθετούμε 3 κώνους διαφορετικού χρώματος σε απόσταση 1 μ από τον παίχτη ο κάθε ένας. Με την έναρξη της άσκησης, ο παίχτης εκτελεί εκρηκτικό στατικό σκιππινγκ. Όταν ακούσει το χρώμα του κώνου, κάνει κίνηση προς τον κώνο, τον ακουμπάει με το πόδι του και εκτελεί σπριντ 10 μ.
Αριθμός επαναλήψεων: 6


Πηγή:Βασίλης Αλεξίου