Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου 2013

4-3-3 Χτίζοντας την επίθεσή μας

Δείτε μια σειρά 3 ασκήσεων που θα μας βοηθήσει να φτιάξουμε την επίθεση μας.

Στο χώρο ανάμεσα στην σέντρα και στην μεγάλη περιοχή τοποθετούμε τους ποδοσφαιριστές μας. Χρησιμοποιούμε 2 μπάλες που τις δίνουμε σε 2 ποδοσφαιριστές. Οι παίχτες πρέπει να είναι πάντα σε κίνηση. Τρέχουν ελεύθερα στο χώρο και κάνουν overlap με τα χέρια.Στη συνέχεια με το σφύριγμα μας πρέπει να δώσουν πάσα με τα χέρια και ο δέκτης της να την δώσει με το κεφάλι σε άλλο ποδοσφαιριστή. Στη συνέχεια και πάλι με το σφύριγμά μας  οι παίχτες παίζουν ελεύθερα στο χώρο με 2 επαφές και μετά με μία. Ωθούμε τους παίχτες στο να επικοινωνούν μεταξύ τους για να ζητήσουν την μπάλα. Ελέγχουμε τον ρυθμό των ποδοσφαιριστών και προσέχουμε οι πάσες τους να είναι προς τα μπρος και όχι προς τα πίσω.
Χρόνος της άσκησης 2΄ η κάθε άσκηση.
Στη συνέχεια φτιάχνουμε ένα χώρο όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα.
Τοποθετούμε 3 παίχτες μέσα σε πόρτες και μπροστά τους δημιουργούμε ένα παιχνίδι 3vs3. Η μπάλα δίνεται από τους παίχτες που είναι στις πόρτες. Σκοπός των επιθετικών είναι το γκολ, ενώ των αμυντικών να κόψουν την μπάλα και να την δώσουν πίσω στις πόρτες. Στη συνέχεια ο ένας ποδοσφαιριστής που είναι μέσα σε πόρτα δίνει την μπάλα στους επιθετικούς και οι άλλοι 2 που είναι σε πόρτες συμμετέχουν στην άσκηση, υποστηρίζοντας τους επιθετικούς, δημιουργώντας έτσι ένα παιχνίδι 5vs3.
Σκοπός μας είναι να ωθήσουμε τους παίχτες μας στην γρήγορη επίθεση. Ιδιαίτερη προσοχή στην κίνηση των κεντρικών παιχτών προς τα μπροστά. Οι επιθετικοί μας θα πρέπει να δημιουργούν καταστάσεις 2vs1, ενώ ο στόχος τους είναι η διείσδυση στην περιοχή και το γρήγορο τελείωμα.Μπορούμε στη συνέχεια να προσθέσουμε 1 αμυντικό στους αμυνόμενους και να συμμετέχει και ο ποδοσφαιριστής που δίνει την πάσα από την πόρτα, ώστε να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι 6vs5.
Χρόνος άσκησης: 12΄
Τελειώνοντας δημιουργούμε το παρακάτω γήπεδο που χωρίζουμε σε ζώνες και παίζουμε ένα παιχνίδι  
10vs6 + 1 τερματοφύλακας
Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι φτάνουμε στην τελική μορφή του 4-3-3 από την μέση και μπροστά και δίνουμε οδηγίες στους παίχτες μας για ολοκληρωμένες επιθέσεις.
Χρόνος άσκησης: 20΄