Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Ασκήσεις 1vs1

Σας παραθέτω ορισμένες ασκήσεις για καταστάσεις 1vs1.
Δημιουργούμε 2 γήπεδα 20Χ15, όπως βλέπουμε στα σκίτσα.


  • Άσκηση 1

Τοποθετούμε τους παίχτες σε ζευγάρια, όπως βλέπουμε παραπάνω. Με το σφύριγμα μας, οι ποδοσφαιριστές αρχίζουν και διανύουν τα 2 γήπεδα τρέχοντας. Οι κόκκινοι με πίσω βήματα και αντιδρώντας στις διάφορες προσποιήσεις των επιθετικών. Δίνουμε έμφαση στη θέση του σώματος που πρέπει να είναι λίγο πλάγια. Όταν οι μπλε διασχίσουν τα 2 γήπεδα γίνονται αμυντικοί και οι κόκκινοι επιθετικοί. Η άσκηση επαναλαμβάνεται για 5 φορές το κάθε ζευγάρι.


  • Άσκηση 2
Τοποθετούμε τους κόκκινους και τους μπλε στις απέναντι πλευρές του γηπέδου. Με το σφύριγμά μας , οι μπλε προσπαθούν με σπριντ να φτάσουν στην απέναντι πλευρά του γηπέδου, ενώ οι κόκκινοι να τους εμποδίσουν. Οι μπλε μπορούν να κάνουν μόνο μία αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ ο στόχος των κόκκινων είναι να τους ακουμπήσουν με το χέρι. Αν ο μπλε περάσει στην απέναντι πλευρά κερδίζει ένα πόντο, ενώ αν τον ακουμπήσει ο κόκκινος, κερδίζει αυτός τον πόντο. Νικητής αυτός που θα κερδίσει 5 πόντους πρώτος.

  • Άσκηση 3
Αφού λοιπόν κάνουμε τις προασκήσεις, περνάμε σε μία άσκηση με μπάλα. Όπως βλέπουμε και στο παραπάνω σκίτσο, αυτή τη φόρα τοποθετούμε από 3 ζευγάρια μέσα σε κάθε γηπεδάκι και επιδίδονται σε παιχνίδι 1vs1. Η άσκηση γίνεται εναλλάξ. Νικητής αυτός που θα πάρει πρώτος 5 πόντους,όπως ακριβώς και στην προηγούμενη άσκηση.