Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2012

Προπόνηση την επομένη του αγώνα.

Μία από τις πιο παρεξηγημένες έννοιες στο σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι ποια προπόνηση πρέπει να κάνει μια ομάδα την επόμενη του αγώνα.
Οι ποδοσφαιριστές που χρησιμοποιήθηκαν την προηγούμενη για 60΄ και περισσότερο σχηματίζουν ένα γκρουπ και ακολουθούν μια προπόνηση αποκατάστασης που είναι η εξής:

  • Χαλαρό τρέξιμο 25΄ σε αργό ρυθμό.
  • Κοιλιακούς - Ραχιαίους 
  • 8 Χ 50μ άνοιγμα με σχέση 1 προς 6
  • Ποδοβόλευ
Με τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές και αφού κάνουμε μία πολύ καλή προθέρμανση μπορούμε να δουλέψουμε την παρακάτω άσκηση που έχει σαν σκοπό να βελτιώσει την κυκλοφορία της μπάλας σε μικρό χώρο, να τελειοποιήσει τις συνεργασίες των ποδοσφαιριστών και να δουλέψουν ταχυδυναμικά.

Φτιάχνουμε ένα χώρο σχεδόν το διπλάσιο της μεγάλης περιοχής.
Δημιουργούμε 3 ομάδες των 4 ποδοσφαιριστών( άσπρους, μπλε και καφέ) και διοργανώνουμε ένα μίνι πρωτάθλημα. Μέσα σε αυτό το χώρο παίζουν 4 vs 4 ενώ την ομάδα που ξεκουράζεται την χωρίζουμε βάζοντας 2 στηρίγματα σε κάθε πλευρά όπως φαίνεται στο σκίτσο. Οι ποδοσφαιριστές έχουν 3 επαφές και τα στηρίγματα μόνο 1 επαφή. Αν επιτευχθεί γκολ, το παιχνίδι ξαναρχίζει από τον ΤΦ της ομάδας που το δέχτηκε. Αν η μπάλα βγει κόρνερ, το παιχνίδι ξαναρχίζει από τον ΤΦ της ομάδας που το κέρδισε. Απαγορεύεται τα στηρίγματα να παίξουν τη μπάλα μεταξύ τους και να σκοράρουν.
Χρόνος άσκησης: 25΄.  3΄ το κάθε παιχνίδι. Χρόνος ξεκούρασης ανάμεσα στα παιχνίδια 1΄. Γίνονται 2 γύροι και οι 3 ομάδες παίζουν όλες μεταξύ τους.
Χρειαζόμαστε 8 κώνους μικρούς και πολλές μπάλες που βρίσκονται στις 2 εστίες
Μετά την άσκηση οι ποδοσφαιριστές κάνουν πολύ καλή αποθεραπεία.
Εκμεταλλευόμενοι έτσι το ρεπό της Τρίτης , έχουμε όλους τους ποδοσφαιριστές έτοιμους από πλευράς φυσικής κατάστασης για να δουλέψουμε στις προπονήσεις της Τρίτης και της Τετάρτης που θα έχουν κορύφωση της έντασης.